VEELGESTELDE VRAGEN:

 

Hoe wordt het product geleverd?

U ontvangt uw bestelde product per email. Na aanschaf ontvangt u een levering e-mail met een link  om de software te downloaden en tevens de activatiecode om de software te activeren.

 

Waar kan ik de software downloaden?

U downloadt de software van het internet via een webbrowser. De link naar de download staat in de bevestigingsmail.

 

Wat als ik niet het juiste product heb gekocht?

U heeft bij ons enkel recht op retour als u nog geen inzicht heeft gehad in de  activatiecode.  Dit voorkomt u door niet op de link in de bevestigingsmail te klikken. Indien dit het geval is en u wilt het product  retourneren, neem dan contact met ons op.


Wat als ik vragen heb over het product?

De producent  van de software, ofwel het merk van de software kan alle vragen beantwoorden met betrekking tot de software zelf. U kunt het beste naar de website van het desbetreffende merk gaan en zoeken naar antwoorden op uw vragen en/of contactgegevens.

Via de onderstaande link bieden wij alle supportgegevens per merk aan.
www.partnershopper.nl/support-merken


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik  doen?

Controleer eerst uw spam filter (ongewenste e-mail) en wacht een kleine periode van maximaal 30 minuten. Indien u na 30 minuten nog niks heeft ontvangen, neem dan  contact met ons op.

 

Ik ben mijn activatiecode kwijt geraakt. Wat moet ik doen?

Indien u de bevestigingsmail kwijt bent en dus niet meer beschikt over uw activatiecode, neem dan contact met ons op. Wij versturen u de bevestigingsmail nogmaals.

 

Kan ik een herinstallatie doen nadat mijn PC is gecrasht?

U blijft recht houden op uw licentieperiode. U kunt dus altijd opnieuw de software installeren en  gebruiken. Wij raden u aan om uw bevestigingsmail  te printen en goed te bewaren.  


Mijn download werkt niet. Wat moet ik doen?
Controleer eerst of de link die in uw webbrowser staat overeenkomt met de link in de bevestigingsmail. Indien dit niet het geval is,  kopieer dan de link uit uw bevestigingsmail  en plak deze in uw webbrowser. Indien de download nog steeds niet werkt, neem dan contact met ons op.

 

Staat uw vraag er niet tussen? Neem  gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

 

VRAGEN OVER HET PRODUCT:


Indien u vragen heeft over het product zelf, dan  raden wij u aan om rechtstreeks contact op te nemen met de producent.  U heeft hier namelijk altijd recht op gedurende de licentieperiode en de producent heeft nu eenmaal de meeste kennis over het product om u zo goed mogelijk te helpen. 

 

Via de onderstaande link vindt u een overzicht van de contactgegevens per merk.
www.partnershopper.nl/support-merken


CONTACTGEGEVENS

PartnerShopper B.V.
Postbus 3260
5203 DG
's-Hertogenbosch
Nederland

M:  support@partnershopper.nl

KVK: 51671336

BTW: NL850120767B01